Se mnou vyměníte chaos za přehled

Pracujete více než na dvou zakázkách současně? Potřebujete vědět, na kterých pracují zaměstnanci více, na kterých méně, co je potřeba na zakázky nakoupit? Jsou vaše zakázky ziskové nebo to nevíte?

Zakázkovník umožňuje:

  • vést veškeré informace k zakázce na jednom místě
  • získat přehled o dlouhodobých zakázkách prolínajících se do několika měsíců
  • zpřehlednit materiál, který potřebujete pro zhotovení objednávky
  • zrychlit objednání chybějícího materiálu
  • jednoduše vést odpracované hodiny a materiál spotřebovaný na dílně bez nutnosti zapisování dat do počítače
  • vypočítat ziskovost a efektivitu každé zakázky

Potřebujete ke svým zakázkám objednávat materiál? Máte desítky dodavatelů a ztrácíte přehled o objednaném materiálu?

Zakázkovník umožňuje:

  • získat přehled skladových zásob (určeno pro menší sklady)
  • jednoduše a přehledně připravit objednávku z evidovaných zakázek a odeslat ji dodavateli
  • mít přehled o tom, jaký materiál bude použitý při výrobě objednávky a v návaznosti na to doobjednat nový materiál
  • mít přehled o tom, co bylo naskladněno

Potřebujete zjistit, kteří zaměstnanci pracují více a kteří méně efektivně? Nevíte, jak nastavit odměny při stále rostoucích mzdových nákladech?

Zakázkovník umožňuje:

  • vytipovat pracovité zaměstnance a odhalit ty, kteří pracují méně
  • odměnit zaměstnance na základě jejich individuálních výkonů
  • odměnit zaměstnance na základě výkonu celého týmu
  • sledovat konečné mzdové náklady

Zakázkovník průběžně počítá důležité metriky, které skutečně potřebujete znát pro správné denní rozhodování.

Zakázkovník umožňuje:

  • vyčíslit celkové mzdové náklady
  • spočítat zaměstnanecké prémie
  • zjistit stav firemních rezerv
  • vygenerovat měsíční výdělek
  • zajistit předpoklad měsíčního výdělku
  • sledovat firemní zisk

Je ve formě tabletu umístěn na dílně a jeho používáním ušetříte čas a získáte dokonalý přehled o stavu zakázek. Nahrazuje papírové zakázkové listy. Data jsou automaticky přenášena do jednotlivých zakázek. Jeho ovládání je tak jednoduché, že ho zvládne každý pracovník, i pomocná síla, aniž by potřebovali návod.

Zakázkovník umožňuje:

  • vést celkovou docházku
  • měří čas pracovníků na jednotlivých zakázkách
  • vkládat spotřebovaný materiál ze skladu do zakázek pracovníky
  • číst, nebo vkládat dokumenty k zakázkám