Se mnou vyměníte chaos za přehled

Pracujete více než na dvou zakázkách současně? Potřebujete vědět, na kterých pracují zaměstnanci více, na kterých méně, co je potřeba na zakázky nakoupit? Jsou vaše zakázky ziskové nebo to nevíte?

Zajímá mě více

Potřebujete ke svým zakázkám objednávat materiál? Máte desítky dodavatelů a ztrácíte přehled o objednaném materiálu?

Zajímá mě více

Účtujete své zakázky časem, který Vy a Vaši pracovníci na zakázce stráví nebo účtujete úkonově? V obou případech Vám Zakázkovník pomůže!

Zajímá mě více

Už žádný zapomenutý úkol a žádná opožděná zakázka. Všechny založené zakázky snadno naplánujete svým kolegům přímo do jejich kalendářů.

Zajímá mě více

Potřebujete zjistit, kteří zaměstnanci pracují více a kteří méně efektivně? Nevíte, jak nastavit odměny při stále rostoucích mzdových nákladech?

Zajímá mě více

Zakázkovník průběžně počítá důležité metriky, které skutečně potřebujete znát pro správné denní rozhodování.

Zajímá mě více

Je ve formě tabletu umístěn na dílně a jeho používáním ušetříte čas a získáte dokonalý přehled o stavu zakázek. Nahrazuje papírové zakázkové listy. Data jsou automaticky přenášena do jednotlivých zakázek. Jeho ovládání je tak jednoduché, že ho zvládne každý pracovník, i pomocná síla, aniž by potřebovali návod.

Zajímá mě více